Незабаром стартує вже третій «Ярмарок футзалу»! 

 

Уже традиційно на початку сезону Асоціація футзалу Волині проводить передсезонні турніри. На черзі другий масштабний проект, з 16 по 23 жовтня 2016 року в місті Луцьку в СОК «Арена Спорт» (вул. Карбишева, 1) відбудеться Фестиваль-кубок АМФВ з міні-футболу серед аматорських команд «Ярмарок футзалу». 

Цього року «Ярмарка футзалу» буде відбуватися за дуже цікаво схемою, що не може не радувати футзальну спільноту. 32 команди будуть розбиті на чотири групи та зіграють між собою у коло, а згодом розіграють між собою вісім кубків різного ґатунку. Отож, у кожної команди буде 8 гарантованих ігор із різними суперниками.

Участь у турнірі важлива і тим, що усі команди борються за свій рейтинг, котрий складається із минулорічних здобутків та передсезонних турнірів. Він і буде враховуватися при жеребкуванні на сезон для усіх команд без виключення, особливо це стосується нових  та правонаступних команд.

Загальне керівництво з організації та проведення Фестивалю здійснює Асоціація міні-футболу Волині та Волинський обласний центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх». 

До участі у «Ярмарку футзалу» допускаються всі бажаючі аматорські команди, учасники яких не мають протипоказань до занять фізичною культурою та спортом. В складі команди мають право приймати учать особи (вік 14 років і старші), які мають статус аматора. 

«Ярмарок футзалу» проводиться за загальноприйнятими правилами гри у футзал, адаптованими до місцевих умов. Система розіграшу визначається суддівською колегією спільно з оргкомітетом фестивалю, після реєстрації команд. Тривалість гри два тайми по 10 хв. з 3 хвилинною перервою. 

Переможці та призери Фестивалю нагороджуються грамотами, дипломами, кубками, цінними призами від організаторів та спонсорів. 

Попередню заявку на участь у Фестивалі слід надати в оргкомітет змагань до 13 жовтня 2016 року. 

Контактна особа: Руслан 066-187-70-50, 097-105-04-68

E-mail: rus.lutsk@gmail.com

 

П О Л О Ж Е Н Н Я

про проведення ІІІ фестивалю-кубку АМФВ з міні-футболу

серед аматорських команд «Ярмарок футзалу»

 

І. Мета та завдання

  1. Залучення населення до рухової активності та занять фізичною культурою і спортом.
  2. Пропаганда здорового способу життя, організація змістовного дозвілля громадських організацій та протистояння шкідливих звичок у суспільстві.
  3. Розвиток аматорського міні-футболу в області.
  4. Зміцнення дружніх стосунків між спортсменами-аматорами та визначення кращих аматорських команд.

 

ІІ. Термін та місце проведення

Фестиваль-кубок АМФВ з міні-футболу серед аматорських команд Ярмарок футзалу» (далі – Фестиваль) відбудеться з 15 по 23 жовтня 2016 року в місті Луцьку в СОК «Арена Спорт» (вул. Карбишева, 1).

Прибуття команд – до 09.30 год.

Початок змагань  – о 10.00 год.

 

ІІІ. Керівництво та організація

Загальне керівництво з організації та проведення Фестивалю здійснює Асоціація міні-футболу Волині та Волинський обласний центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх».

Безпосередня відповідальність за проведення «Ярмарку футзалу» покладається на комітет з проведення змагань АМФВ.

 

 

  1. IV. Учасники Фестивалю

До участі у «Ярмарку футзалу» допускаються всі бажаючі аматорські команди, учасники яких не мають протипоказань до занять фізичною культурою та спортом. В складі команди мають право приймати учать особи (вік 14 років і старші), які мають статус аматора.

Статус аматора не може бути наданий гравцю, який на момент проведення Фестивалю: має контракт з будь-яким футбольним або футзальним клубом, а також приймає участь у чемпіонаті України.

Потрібно подати заявковий лист у електронному та віддрукованому вигляді, завіреного керівниками команди та печаткою лікаря (у склад команди входить не більше 16 гравців та 2 офіційних осіб).

До заявкового листа команди-учасниці Фестивалю в обов’язковому порядку вноситься контактний телефон та електронна адреса представника команди.

Неправильно оформлений заявковий лист не приймається.

При виявленні гравця, якого невірно заявлено з вини керівництва команди-учасниці гравцю забороняється виступати за дану команду до з’ясування всіх обставин.

Організатори Фестивалю залишають за собою право не допустити учасника до змагань, без пояснення причин.

Розгляд і вирішення усіх суперечливих питань, які виникають між командами, офіційними особами, футболістами, здійснюються виключно під юрисдикцією Комітету з проведенню змагань.

  1. V. Умови проведення Фестивалю

«Ярмарок футзалу» проводиться за загальноприйнятими правилами гри у футзал, адаптованими до місцевих умов. Система розіграшу визначається суддівською колегією спільно з оргкомітетом фестивалю, після реєстрації команд.

Тривалість гри два тайми по 10 хв. з 3 хвилинною перервою.

М’яч воротарем вводиться у гру руками з меж свого карного майданчику по всій довжині поля. Підкати забороняються. При виконанні вільних та штрафних ударів відстань до «стінки» – 5 метрів. Кількість замін під час матчу необмежена.

Усі команди повинні виступати в однаковій спортивній формі з постійними номерами. Всі матчі граються футбольним м’ячем (розмір №4).

 

  1. VI. Безпека та підготовка місць проведення Фестивалю

У відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 18.12.1998 № 2025 “Про порядок підготовки спортивних споруд та інших спеціально відведених місць для проведення масових спортивних та культурно-видовищних заходів”:

  • підготовка спортивних споруд покладається на їх власників;

-  власник спортивної споруди не менш ніж за 4 години до початку змагань зобов’язаний подати до робочої комісії акт про готовність до проведення змагань.

При невиконанні вимог суддівської колегії та при порушенні техніки безпеки на спортивних змаганнях команда дискваліфікується до кінця змагань.

Невиконання вимог, передбачених цим пунктом, що стали причиною виникнення надзвичайних обставин під час проведення змагань, тягне за собою відповідальність, передбачену законодавством України.

 

VІІ. Медичне забезпечення Фестивалю

Для медичного забезпечення змагань залучаються кваліфіковані медичні працівники. Присутність лікаря обов’язкова на змаганнях усіх рівнів. Лікар залучений до змагань входить до складу суддівської колегії на правах заступника головного судді. Усі його рішення в межах його компетенції обов’язкові для учасників, суддів, організаторів. Лікар подає в організаційний комітет або суддівську колегію план медичного забезпечення спортивного заходу та звіт після його закінчення.

Кожен дорослий учасник змагань несе персональну відповідальність за стан свого здоров’я та адекватність своїх дій. Відповідальність за безпеку дітей під час заходу несуть представники команд.

Організатори змагань рекомендують мати на кожного учасника індивідуальні страхові поліси.

 

VІІІ. Визначення переможців

За перемогу в поєдинках Фестивалю команді нараховується три очки, за нічию – одне очко, за поразку очки не нараховуються.

У випадку рівності очок у двох або більше команд перевагу отримають команди, які в іграх між собою (очних зустрічах) мають кращі показники: 

а) кількість набраних очок;

б) більша кількість перемог; 

в) краща різниця забитих і пропущених м'ячів; 

г) більша кількість забитих м'ячів.

У разі рівності показників вказаних вище, перевагу отримають команди які в усіх матчах мають найменшу кількість балів за попередження та вилучення (попередження – 1 бал, вилучення - 3 бали).

            У матчах фінальної частини Фестивалю переможець визначається за більшою кількістю забитих м’ячів в основний час. У випадку нічиєї, призначається серія пенальті.

 

ІX. Фінансування Фестивалю

            Витрати, що пов’язані з організацією та проведенням Фестивалю здійснюються за рахунок кооперування коштів:

- Волинський обласний центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» забезпечує придбання медалей, грамот та  дипломів.

- Асоціація міні-футболу Волині забезпечують оплату роботи суддівської колегії та лікаря, придбання кубку та призів.

            Проїзд, харчування та проживання учасників Фестивалю за рахунок коштів організацій, що відряджають.

 

  1. X. Нагородження

Переможці та призери Фестивалю нагороджуються грамотами, дипломами, медалями, кубком, цінними призами від організаторів та спонсорів.

 

ХІ. Порядок і термін подання заявок

                   Перед початком Фестивалю представники команд надають до комітету з проведення змагань:

- іменну заявку (Додаток №1) завірену керівником громадської організації (у разі відсутності – капітаном команди), лікарем та медичною установою.

Команди та учасники Фестивалю, документи яких не відповідають вищевказаним вимогам цього Положення, до змагань не допускаються.

У разі відсутності дозволу лікаря учасник стартує під власну відповідальність.

Увага! Попередню заявку на участь у Фестивалі слід надати в оргкомітет змагань до 12 жовтня 2016 року.

Контактна особа: Руслан                     066-187-70-50

                                                                                  097-105-04-68

E-mail: rus.lutsk@gmail.com

 

 

 

Дане положення є офіційним запрошенням на Фестиваль


ЗОБОВ’ЯЗАНЯ

м. Луцьк

Я, __________________________________________________________,

учасник команди від ________________________________________________

Страховий поліс компанії____________________________________________

№_______________ дійсний від _____________________ до ______________.

Добровільно беру участь у зазначеному Фестивалі, з правилами проведення

ознайомлений і згоден.

Зобов’язуюсь:

  1. дотримуватись правил техніки безпеки на воді та на суші;
  2. дотримуватись встановлених правил і норм проведення Фестивалю;
  3. бути толерантним, чесним, поважати людську гідність;
  4. виконувати розпорядження організаторів та суддів Фестивалю;
  5. не обговорювати рішення головного судді у разі виникнення спірних питань;
  6. нести особисту відповідальність за власне життя та здоров’я під час проведення Фестивалю;
  7. не заперечувати щодо використання фото та відео матеріалів, зроблених під час Фестивалю;

У випадку не виконання мною цього зобов’язання претензій до

організаторів Фестивалю  не маю.

 

 

 

 

«24-25» вересня 2016 р.                                                    _______________ (підпис)


Додаток 1

ЗАЯВКА

 

команди ______________________________________________________

(назва команди)

п/п

Прізвище, ім’я та по-батькові (повністю)

День, місяць,

рік народження

Амплуа

№  гравця

Дозвіл лікаря
(підпис та печатка лікаря)

1.   

 

 

 

 

 

2.   

 

 

 

 

 

3.   

 

 

 

 

 

4.   

 

 

 

 

 

5.   

 

 

 

 

 

6.   

 

 

 

 

 

7.   

 

 

 

 

 

8.   

 

 

 

 

 

9.   

 

 

 

 

 

10.    

 

 

 

 

 

11.    

 

 

 

 

 

12.    

 

 

 

 

 

13.    

 

 

 

 

 

14.    

 

 

 

 

 

15.    

 

 

 

 

 

16.    

 

 

 

 

 

 

Офіційні представники команди:

№ п/п

Прізвище, ім’я та по-батькові (повністю)

День, місяць,

рік народження

Контактні дані (мобільний, електронна пошта)

1.

 

 

 

2.

 

 

 

 

________________________________                М.П.                  _____________

                                                    (лікар)                                                                                                                                                                                                          (підпис)

________________________________                                        _____________

                                                    (представник)                                                                                                                                                                                   (підпис)

________________________________                М.П.                _____________

                                                    (керівник організації)                                                                                                                                                 (підпис)