Запрошуємо на Lutsk Kids Cup 2018!
14-15 липня та 21-22 липня 2018 року у Луцьку запланований щорічний традиційний футзальний турнір «Lutsk Kids Cup 2018».
Запрошуються колективи із усієї України і не тільки.
Вікові категорії:
14-15 липня
U-7 – 2012-2013 р. н. і молодші
U-9 – 2010-2011 р. н. і молодші
U-15 – 2004-2005 р. н. і молодші
21-22 липня
U-11 – 2008-2009 р. н. і молодші
U-13 – 2006-2007 р. н. і молодші
Дійство буде проходити за підтримки АМФВ та Департаменту сім’ї, молоді та спорту Луцької міської ради на майданчику Військогового ліцею у м. Луцьку (вул. Стрілецька, 6).
Формат турніру: 4 групи по 4 команди! 1-2 місця розігрують комплект нагород у Вищій лізі, 3-4 місця розіграють комплект нагород у Першій лізі.
Тривалість матчу – 15 хвилин!
Заявки приймаються до 10 липння 2018 року.
Проживання та триразове харчування учасників змагань та тренера на території Військогового ліцею у м. Луцьку (вул. Стрілецька, 6).
Умови: фото-, відеозйомка, висвітлення на сайті АМФВ та у ЗМІ, сучасний майданчик, зручні роздягальні, місця для вболівальників, футзальні конкурси, матч зірок, неформальне спілкування і – головне – хороший настрій та нові знайомства.
Проживання, харчування та змагання – усе в одному місці!
Детальна інформація за тел.: 0661877050 або 0971050468 (Руслан)
0674901577 або 0997240445 (Олег)
Стань учасником масштабного дитячого літнього турніру на Волині з футзалу!
Не гай часу – подавай заявку!
Вартість участі з команди: 1500 грн.
Вартість проживання та харчування – 200 грн./доба з людини!
Заявковий лист знаходиться у Розділі «Документи» на сайті АМФВ – Додаток №1. Відсилати на адресу - rus.lutsk@gmail.com
У заявковому листі на турнір має бути не більше 12 гравців, завірених лікарем. До участі в турнірі допускаються діти (хлопчики та дівчатка), які не мають обмежень за станом здоров’я та мають дозвіл лікаря на участь у змаганнях.
До заявки додаються:
Ксерокопія свідоцтва про народження(при собі мати оригінал), учнівський квиток (за наявності) або закордонний паспорт (оригінал).
Кожна команда зобов’язана пройти мандатну комісію!